Vionine Vionine Vionine

    Do─čal G├Âr├╝n├╝m Sunan A├ž─▒l─▒ Ka┼č Kalemi - Saemmul Artlook Eyebrow

    85.90 TL

    StoktaStoktaT├╝kendi
    KDV dahil Kargo ├╝creti ├Âdeme s─▒ras─▒nda hesaplan─▒r
    300 Ôé║ ├ťzeri Al─▒┼č Veri┼člerde ├ťcretsiz Kargo
    % 100 Orjinal Kore Markalar─▒

    Yorum Kuponu : Al─▒┼čveri┼činizden 7-14 G├╝n sonra gelecek e postaya yapaca─č─▒n─▒z yorum sonras─▒ Nakit ─░ndirim Kuponu kazanaca─č─▒n─▒z─▒ unutmay─▒n

    Sat─▒c─▒: THE SAEM

    Renk: Gray Brown

    • Gray Brown
    • Black Gray
    • Ash Brown
    • Natural Brown
    • Brown
    • Deep Brown

    maestroamerican expressmastervisa

    THE SAEM Ka┼č Kalemi

    Do─čal G├Âr├╝n├╝m Sunan A├ž─▒l─▒ Ka┼č Kalemi - Saemmul Artlook Eyebrow

    A├ž─▒l─▒ ka┼č kalemi, ka┼člar─▒n─▒z─▒ hassas ama do─čal g├Âr├╝nen darbelerle doldururken yerle┼čik makaras─▒ asi ka┼člar─▒ kontrol eder ve yumu┼čat─▒r. Bula┼čmaya kar┼č─▒ dayan─▒kl─▒ form├╝l├╝, cildi yat─▒┼čt─▒rmak ve daha p├╝r├╝zs├╝z bir uygulama sa─člamak i├žin E Vitamini ile zenginle┼čtirilmi┼čtir.

    Customer Reviews

    Based on 7 reviews
    86%
    (6)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    14%
    (1)
    h
    h. (Istanbul, TR)
    Ya┼č: 25 & 34 Ya┼č
    Cilt Endi┼česi: Kuruluk
    ├çok sert u├žlu kullan─▒m─▒ ├žok zor

    ├ťr├╝n├╝ tek kullanamayan benim san─▒r─▒m, s├╝r├╝yorum fakat asla pigment alamad─▒m orta kumral ka┼č rengim ve ara ara bo┼čluklar var doldurmak i├žin bu tonu tercih ettim ama bi t├╝rl├╝ istedi─čim pigmenti alam─▒yorum elimde deneme yapt─▒─č─▒mda da ayn─▒ ┼čeyi ya┼č─▒yorum yani a┼č─▒r─▒ bast─▒rd─▒─č─▒mda varla yok aras─▒ bi ton veriyo ama ka┼č─▒ma o kadar bast─▒rarak uygulama yapmam m├╝mk├╝n de─čil. Maalesef memnun kalmad─▒m
    ├ťr├╝n i├žeri─činden ba─č─▒ms─▒z olarak asans├Ârl├╝ yap─▒s─▒ ve f─▒r├žas─▒ ├žok pratik

    h
    h. (Istanbul, TR)
    Ya┼č: 25 & 34 Ya┼č
    Cilt Endi┼česi: Kuruluk
    ├çok sert u├žlu kullan─▒m─▒ ├žok zor

    ├ťr├╝n├╝ tek kullanamayan benim san─▒r─▒m, s├╝r├╝yorum fakat asla pigment alamad─▒m orta kumral ka┼č rengim ve ara ara bo┼čluklar var doldurmak i├žin bu tonu tercih ettim ama bi t├╝rl├╝ istedi─čim pigmenti alam─▒yorum elimde deneme yapt─▒─č─▒mda da ayn─▒ ┼čeyi ya┼č─▒yorum yani a┼č─▒r─▒ bast─▒rd─▒─č─▒mda varla yok aras─▒ bi ton veriyo ama ka┼č─▒ma o kadar bast─▒rarak uygulama yapmam m├╝mk├╝n de─čil. Maalesef memnun kalmad─▒m
    ├ťr├╝n i├žeri─činden ba─č─▒ms─▒z olarak asans├Ârl├╝ yap─▒s─▒ ve f─▒r├žas─▒ ├žok pratik

    A
    Anonim (Konya, TR)
    Ya┼č: 18 & 24 Ya┼č
    Cilt Endi┼česi: Leke
    Ba┼čar─▒l─▒

    G├╝zel k├╝ll├╝ bir renk ka┼č kaleminin olmas─▒ gerekti─či ├╝zere. T├╝rkiyede ba┼čka ├╝r├╝nlerde b├Âyle renk ba┼čar─▒s─▒ g├Ârmedim genellikle g├Âz kalemi pigmentasyonunda yap─▒yorlar . ├ťr├╝n miktar─▒ belki biraz tart─▒┼č─▒labilir 3 cm falan ├╝r├╝n var i├žinde ama ucu kal─▒n o y├╝zden totalde az ├žok ayn─▒ miktar ├╝r├╝n alm─▒┼č oluyorsunuz f─▒r├žas─▒ falan da olunca fiyat─▒n─▒n hakk─▒n─▒ veren ideal bir ├╝r├╝n.

    D
    Didem Yurtsev G├Âkg├╝r (Bal─▒kesir, TR)
    Ya┼č: + 45
    Cilt Endi┼česi: A┼č─▒r─▒ Hassas
    A├ž─▒l─▒ Ka┼č kalemi

    ├çok rahat kullan─▒yorum ├žok be─čendim

    D
    Didem Yurtsev G├Âkg├╝r (Bal─▒kesir, TR)
    Ya┼č: + 45
    A├ž─▒l─▒ Ka┼č kalemi

    ├çok be─čendim ..─░stedi─čim ├Âzellikleri ta┼č─▒yor
    Bir tane alm─▒┼čt─▒m be─čendi─čim i├žin tekrar ald─▒m

           

    Customer Reviews

    Based on 7 reviews
    86%
    (6)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    0%
    (0)
    14%
    (1)
    h
    h. (Istanbul, TR)
    Ya┼č: 25 & 34 Ya┼č
    Cilt Endi┼česi: Kuruluk
    ├çok sert u├žlu kullan─▒m─▒ ├žok zor

    ├ťr├╝n├╝ tek kullanamayan benim san─▒r─▒m, s├╝r├╝yorum fakat asla pigment alamad─▒m orta kumral ka┼č rengim ve ara ara bo┼čluklar var doldurmak i├žin bu tonu tercih ettim ama bi t├╝rl├╝ istedi─čim pigmenti alam─▒yorum elimde deneme yapt─▒─č─▒mda da ayn─▒ ┼čeyi ya┼č─▒yorum yani a┼č─▒r─▒ bast─▒rd─▒─č─▒mda varla yok aras─▒ bi ton veriyo ama ka┼č─▒ma o kadar bast─▒rarak uygulama yapmam m├╝mk├╝n de─čil. Maalesef memnun kalmad─▒m
    ├ťr├╝n i├žeri─činden ba─č─▒ms─▒z olarak asans├Ârl├╝ yap─▒s─▒ ve f─▒r├žas─▒ ├žok pratik

    h
    h. (Istanbul, TR)
    Ya┼č: 25 & 34 Ya┼č
    Cilt Endi┼česi: Kuruluk
    ├çok sert u├žlu kullan─▒m─▒ ├žok zor

    ├ťr├╝n├╝ tek kullanamayan benim san─▒r─▒m, s├╝r├╝yorum fakat asla pigment alamad─▒m orta kumral ka┼č rengim ve ara ara bo┼čluklar var doldurmak i├žin bu tonu tercih ettim ama bi t├╝rl├╝ istedi─čim pigmenti alam─▒yorum elimde deneme yapt─▒─č─▒mda da ayn─▒ ┼čeyi ya┼č─▒yorum yani a┼č─▒r─▒ bast─▒rd─▒─č─▒mda varla yok aras─▒ bi ton veriyo ama ka┼č─▒ma o kadar bast─▒rarak uygulama yapmam m├╝mk├╝n de─čil. Maalesef memnun kalmad─▒m
    ├ťr├╝n i├žeri─činden ba─č─▒ms─▒z olarak asans├Ârl├╝ yap─▒s─▒ ve f─▒r├žas─▒ ├žok pratik

    A
    Anonim (Konya, TR)
    Ya┼č: 18 & 24 Ya┼č
    Cilt Endi┼česi: Leke
    Ba┼čar─▒l─▒

    G├╝zel k├╝ll├╝ bir renk ka┼č kaleminin olmas─▒ gerekti─či ├╝zere. T├╝rkiyede ba┼čka ├╝r├╝nlerde b├Âyle renk ba┼čar─▒s─▒ g├Ârmedim genellikle g├Âz kalemi pigmentasyonunda yap─▒yorlar . ├ťr├╝n miktar─▒ belki biraz tart─▒┼č─▒labilir 3 cm falan ├╝r├╝n var i├žinde ama ucu kal─▒n o y├╝zden totalde az ├žok ayn─▒ miktar ├╝r├╝n alm─▒┼č oluyorsunuz f─▒r├žas─▒ falan da olunca fiyat─▒n─▒n hakk─▒n─▒ veren ideal bir ├╝r├╝n.

    D
    Didem Yurtsev G├Âkg├╝r (Bal─▒kesir, TR)
    Ya┼č: + 45
    Cilt Endi┼česi: A┼č─▒r─▒ Hassas
    A├ž─▒l─▒ Ka┼č kalemi

    ├çok rahat kullan─▒yorum ├žok be─čendim

    D
    Didem Yurtsev G├Âkg├╝r (Bal─▒kesir, TR)
    Ya┼č: + 45
    A├ž─▒l─▒ Ka┼č kalemi

    ├çok be─čendim ..─░stedi─čim ├Âzellikleri ta┼č─▒yor
    Bir tane alm─▒┼čt─▒m be─čendi─čim i├žin tekrar ald─▒m

    Pazar,Pazartesi,Sal─▒,├çar┼čamba,Per┼čembe,Cuma,Cumartesi
    Ocak,┼×ubat,Mart,Nisan,May─▒s,Haziran,Temmuz,A─čustos,Eyl├╝l,Ekim,Kas─▒m,Aral─▒k
    Stoklar azal─▒yor. En fazla [max] adet ├╝r├╝n mevcut.
    ─░stek listesine ekle─░stek listesinde ara─░stek listesinden ├ž─▒kar
    Al─▒┼čveri┼č sepeti

    Sepetiniz bo┼č.

    Return To Shop

    Hediye Çeki Ekle

    Hediye Çeki Ekle

    Kupon kodu ├Âdeme sayfas─▒nda ├žal─▒┼čacak

    Do─čal G├Âr├╝n├╝m Sunan A├ž─▒l─▒ Ka┼č Kalemi - Saemmul Artlook Eyebrow

    Gray Brown
    Gray Brown
    85.90 TL